HipHopStage - Internetové Hip Hop rádio a Hip Hop magazín



Dj Wich nejen o The Golden Touch: Chtěl jsem, aby z desky byl cejtit můj rukopis!

Autor: HipHopStage
Datum: 19.01.2009
sdílej

Nepochybně jedno z nejskloňovanějších jmen loňského roku vám dnes nabízíme v zajímavém rozhovoru, který jsme si s jeho hlavním aktérem, Djem Wichem, užili ve studiu, kde se ještě nedávno ...

Reklama

O přípravách a následném vydání dlouho očekávané a vysoce sledované studiové záležitosti "The Golden Touch" jsme nejenom my informovali v průběhu celého loňského roku. Před jeho samotným závěrem spatřila deska světlo světa. Jak to s deskou bude vypadat teď, záleží už jen na vás. Co všechno do tohoto projektu Dj Wich a jeho spoluaktéři vložili, to vám teď prozradí on sám. My jsme se jen ptali...

 

HHS: Začneme trochu zvolna, jak jsi trávil Silvestra?
Wich: No, odpoledne jsem byl doma, kolem sedmé jsem vyrazil na privát k dlouholetému kamarádovi, tam jsme se trochu dostali do nálady. V jedenáct jsem odjel s Trafikem do Retra, kde koncertovali PSH, takže on tam hrál taky. Tam jsme byli přes půlnoc a pak jsme se přesunuli do 001 na Strahov, kde bylo celkem dost lidí. Hráli tam Trafik, Lu2 a Orion, který ten večer hrál už na třetí akci. Tam jsem byl cca do devíti a pak jsem jel domů.

HHS: Ty sám jsi nikde nehrál? A upřímně, nedokážeme si představit Oriona na Silvestra střízlivého, respektive hraníschopného. Neměl s tím trochu problém?
Wich: Já jsem ten večer nikde nehrál, šel jsem se jen bavit. Orion vypadal relativně dobře. Byl tam s přítelkyní, takže se docela hlídal, dokonce odešel dřív než já.

HHS: Ok, takže se přesuneme k tvé nové desce. V první řadě by určitě všechny zajímalo, jak tě vůbec napadl název The Golden Touch?
Wich: Takovým prvním impulsem bylo, když jsem slyšel Gang Starr – Moment of Truth z r. 98, kde v jednom tracku Guru říká: "My man Premier with the golden touch." Ta hláška se mi hrozně líbila. Pak jsem slyšel Evidence – Weatherman, kde je zase „Golden child every beat turns to soul“, tak jsem to trochu otočil, jako že "Every beat i touch turns to gold", takže je to vlastně mix těchto věcí. Pak jsem si ještě vzpomněl na onu známou legendu o králi Midasovi, který proměnil ve zlato vše, čeho se dotknul, ale já to mám spojené s tou muzikou, začal to Guru tou hláškou. Název jsem měl vlastně vymyšlený ještě před tím, než jsem začal pracovat na desce.

HHS: Jak probíhal výběr hostů? Řekl sis, že čím větší jméno, tím lépe, nebo to prostě nějak přišlo?
Wich: No, nejprve jsem začal sám přes známosti na MySpace, psal jsem Rascovi, Little Brother, Supastition a dalším, odpověděli mi jenom Rasco a Little Brother. Takhle jsem tedy začal a pak jsem se dohodl s Robem ze Skoopu, sepsal jsem papír se jmény lidí, se kterými bych chtěl dělat, ale to nebylo nic velkého, byli tam třeba Slum Village a tak. Lil Waynea jsem tam v podstatě napsal jen tak, vůbec jsem nepočítal s tím, že by to mohlo vyjít.

HHS: Když už jsme u toho Weezyho, tak nás samozřejmě zajímá, jestli ta jeho sloka byla exkluzivně nahraná nebo jestli to byla nějaká starší věc ze šuplíku, jestli se on přizpůsoboval tobě nebo jestli jsi ty musel udělat beat na jeho sloku. Jak to tedy všechno bylo?
Wich: V podstatě to proběhlo tak, že my jsme poslali beat a nazpátek přišla sloka. Dostali jsme se k němu přes Royce, jeho manažer nám dal kontakt na jednoho dje z New Yorku a šlo to přes ně, takže je to normálně na smlouvu. S Weezym jsem v kontaktu vůbec nebyl, šlo to všechno přes manažery.

HHS: Jaký je to pocit, mít takové jméno na albu? Přece jenom je to nejprodávanější rapper roku 2008, co to znamená pro tebe?
Wich: Carter III je pro mě jedno z nejlepších alb minulého roku, poslouchal jsem ho v autě, všude, strašně mě to bavilo a určitě je to teď obrovská hvězda, takže když jsem se dozvěděl, že je tady opravdu možnost ho mít na albu, tak jsem byl vyloženě v šoku. Byla to v podstatě náhoda, štěstí. Zpočátku jsme ani nepočítali s tím, že na desce bude tolik jmen, ale v průběhu toho výběru vznikaly další nové konexe a nakonec to dopadlo takhle.

HHS: Proč jsi zvolil koncept desky čistě s americkými hosty?
Wich: Tak oni by se tam ti Češi moc nehodili, hrozně by se to tlouklo. Já sám nemám moc rád takové ty česko-americké kolaborace, nejde to dohromady. Přemýšlel jsem o Francii, protože to mě taky docela baví, líbí se mi ten jazyk, ale nakonec jsem to nechal čistě na Američanech, aby se ta deska dala vydat i v zahraničí.

HHS: Když jsme načali to zahraničí, víme, že plánuješ prodávat desku v Japonsku a ve Skandinávii, co si od toho slibuješ?
Wich: Teď jsme udělali Česko a Slovensko, řeší se Polsko, Německo, Francie, Skandinávie a Švýcarsko. V Americe a v Kanadě máme potvrzené datum na 10. března. S prodeji se uvidí. Jde to přes Koch Ent., což je docela známé vydavatelství, takže mají dobrou distribuci. Pak je tu ještě to Japonsko, které nám původně dohodil Rasco, který už tam něco vydal, ale mezitím se k tomu dostal Rob ještě nějak jinak, ale původně to byl nápad Rasca. Co se týče prodejů, tak nepočítám s ničím velkým, protože na české scéně mám už nějaké jméno i mimo hip-hopovou scénu, v zahraničí mě v podstatě nikdo nezná. Byl bych rád, kdyby se to dostalo alespoň mezi fanoušky těch lidí, se kterými jsem na tom dělal. Pak tam k tomu odehrajeme pár koncertů a natočíme tam klip.

HHS:
Už máš představu, k jakému tracku se ten klip bude točit?
Wich: To ještě řešíme, máme varianty Give Up Your Guns nebo Get Live, ještě jsme přemýšleli o Little Brother a nebo What We Need, ale samozřejmě bez Weezyho, že by byl nějakým způsobem animovaný nebo tak. To máme přímo i v té smlouvě, ať s klipem, focením nebo nějakou další spoluprací nepočítáme.

HHS: Nahrál jsi desku světových rozměrů, je to věc, která se v celé Evropě téměř nikomu nepovedla. Opravdu si myslíš, že bys s ní v USA nemohl prorazit?
Wich: Tak samozřejmě by to bylo skvělé, ale já jsem v těchto věcech spíš skeptický. Ale určitě bych byl rád. Tam to ale funguje úplně jinak, musíš mít dobré promo a jméno a tlačit to ven, protože je tam toho opravdu moc.

HHS: Tracky se nahrávaly tady u tebe ve studiu, kdo z hostů tu všechno byl a s kým se ti dobře dělalo?
Wich: Tak v první řadě tohle není přímo moje studio, je to Skoop studio, já mám svoje menší doma a tam bysme se asi ani nevešli. Všechno se nahrávalo tady, i poslané sloky se mixovaly tady. Doma jsem jen dodělával drobnosti. Hostů tu bylo dost, byl tu Royce, byli tu Little Brother, Frank'n'Dank, Kurrupt, J-Ro, Tangled Toughts, Planet Asia a Rasco, s těmi jsme nahrávali celou desku. Jako člověka jsem nejvíce ocenil Rasca, Kurrupt, Asiu, J-Ro a Guilty Simpsona. Co se týče spolupráce, tak nejlepší byli Rasco a Asia, vlastně všichni co tu byli, byli skvělí. Ještě tu byla Kim Hill, to je bývalá zpěvačka Black Eyed Peas, než ji vystřídala Fergie. S tou jsme tu taky nahráli track, který ale nakonec na albu nevyšel, takže možná někdy v budoucnu na nějakých remixech nebo tak.

HHS: Havoc je další velké jméno alba, jak jste se dostali k němu?
Wich: Bylo to přes 40 Glocka, který momentálně hodně spolupracuje se Skoopem a vlastně nám to zařídil. Ale komunikace opět probíhala přes manažery.

 ____________________

ShadyVille má dobré jméno, je to dobrá značka, což by se mohlo projevit například v nabídkách na DJing... klidně by to mohlo přinést nějakou spolupráci se zajímavým jménem.

____________________

 

HHS: Nemyslíš si, že bylo vydání desky moc uspěchané?
Wich: Určitě ne, vždyť byl termín už asi třikrát odložen, mělo to vyjít v březnu, pak někdy v létě a pak v listopadu, nakonec to vyšlo v prosinci. Jasně že bych na tom mohl ještě rok dělat, sehnat další jména, vyměnit tracky atd., ale chtěl jsem to vydat ještě ten rok a před Vánoci byl ideální termín.

HHS: Máš nějakou představu o tom, kde se pohybují v současné době prodeje alba?
Wich: Konkrétní čísla vůbec netuším, ale v prvním týdnu se deska dostala na 10. místo na žebříčku prodejů všech českých alb, což je docela úspěch. Pak to ale šlo samozřejmě dolů, protože ten první týden je vždy nejsilnější.

HHS: Co říkáš na další české desky, co teď vyšly, jako je Orikoule nebo Ektor a Enemy?
Wich: Orikoule mě baví, taková odlehčená deska, party věci a tak. Ektora jsem ještě neslyšel. Vždycky, když vidím Enemyho, tak mi slibuje desku, ale zatím mi nic nedal. Slyšel jsem jen singl v rádiu, viděl jsem klip, docela mě to baví, ale potřebuji to slyšet celé.

HHS: Co se týče klipu k tracku Much Higher, vypadá pěkně, ale je celkem bez nápadu. Co tě vedlo k tomu udělat takový klip?
Wich: Ten klip byl točený opravdu narychlo, protože přijel Kurrupt se Snoopem na koncert a byl tu docela krátce, takže jsme narychlo sehnali studio a natočili greenscreen, ostatní věci se tam pak dodělávaly. Klip dělal Romeo, protože mě vlastně jediný napadl. Původně jsem chtěl udělat takovou jakoby street věc, ale nakonec jsme se s Nironicem shodli, že je to v podstatě nejrychlejší věc na albu, a že bude lepší udělat takovýhle party klip. Sám jsem o tom měl jinou představu, ale prostě na to nebyl čas, což je škoda.

HHS: Máš představu o tom, kde všude se ten klip vysílá?
Wich: No, v T-Music je vlastně už 6. týden v top 10, pak v Esu, tam jsem se dostal z novinky na 4. místo, což mě docela překvapilo. Pak ještě běží na youtube.

HHS: Jak to bylo s beaty na albu? Byly to nové věci, nebo spíše instra z šuplíku?
Wich: Většina věcí byla přímo na album. Instra si vybírali i někteří interpreti. Když jsme tu seděli třeba s Tangled Toughts nebo s Asiou, tak jsme udělali složku, kam jsme dejme tomu z padesáti beatů vybrali deset a pak jsme to filtrovali dál.

HHS: Jsou nějaké věci, které bys již teď upravil či udělal jinak?
Wich: Jelikož jsem si tu desku míchal sám, tak to beru spíš po zvukové stránce. Například vím o dvou věcech, kde bych stáhl basu. Desku poslouchám tak do detailu, že vnímám každý "chloupek", který tam je. Mluvím spíš o poměrech mezi nástroji, bicí, basy. Spíš tyhle věci. Jinak si myslím, že jsem spokojený. Když to poslouchám, tak mě tam nic neruší. Samozřejmě bych se v tom mohl pitvat do nekonečna, ale to nemá cenu.

HHS: Teď klasická otázka. Téměř ve všech tracích z alba používáš „high pitch“ vokály. Pokud si poslechneme Time is Now, tak tam se dají najít některé syrové věci. K tomu všemu si dost lidí stěžuje, že se jim všechny stopy z alba zdají stejné, splývají. Co si o tom myslíš?
Wich: Podle mě i na Golden Touch najdeš syrové věci, například track Unstoppable či Superman s Frank N Dank. Ohledně těch vokálů, je jich tam dost, ale je to můj rukopis a já jsem to chtěl na tu desku dostat, protože jsem věděl, že ta deska vyjde i jinde, tak proto jsem tam chtěl dostat můj základní rukopis, abych z toho byl cítit. Těch vocal samplů je tam skutečně moc, ale mám to prostě rád. Jinak dělám spousty jiných věcí i bez šmoulů, syrovější věci, takže nechci dělat jen tohle, to samozřejmě ne. Teď se toho chci vyvarovat, protože toho bylo dost, ale ono se to na té desce tak nějak sešlo. Když jsem střádal tracky a pak jsem si je poslechl vcelku, tak jsem si všiml, že ve všech tracích používám smyčce. Patří k mým nejoblíbenějším nástrojům. Ale možná právě kvůli tomu a těm vokál samplům ta deska, písničky lidem splývají.

HHS: Tvoji produkci jsem vždy bral tak, že má dvě tváře. Tu první můžeme slyšet na celém album Golden Touch, tedy high pitch vokály a používání samplů. Tou druhou jsou párty beats plné synťáků. Mám na mysli věci jako Orion - Chci slyšet svý jméno či AMO – Co s tým urobíš. Proč jsi tentokrát zvolil striktně vokály a samply?
Wich:
Já jsem měl připravený takový věci. Dokonce dost lidí mi říká, že ten beat pro Oriona bylo to nejlepší, co ode mě slyšeli. Mně se to líbí, rád to udělám pro někoho, ale pokud bych to měl dávat sobě na desku, tak by mi to nepřišlo tak silný. Na druhou stranu by to tam mohlo být, ale Golden Touch určitě není moje poslední deska, tak uvidíme, třeba příště.

____________________

Dříve jsem na Serato nadával, ale teď si připadám už jako starej fotr, přijedu na vesnici a tam už má Serato každej DJ. Vlastně já, Trafik a Orion jsem už jediný, kdo stále jedou vinyly.

____________________



HHS: Chystáš k desce nějaké koncerty?
Wich: Neděláme tady vyloženě nějaké turné, chystá se velký koncert s hosty z desky. Je jasné, že nepřijedou všichni, ale přijede třeba třetina, čtvrtina lidí. Každý interpret udělá svoji show a k tomu uděláme blok z desky. Objedeme nějaká města po Evropě a pak samozřejmě také v USA.

HHS: Ten koncert bude v rámci křtu desky?
Wich:
Nene, křest je 30. ledna, ale to vlastně jen polijeme cd s tím, že vystoupí i Indy & Wich, LA4 a Nironic. Chystá se něco jako druhý křest, kde vystoupí právě už ti hosti z alba.

HHS: Vrátíme se ještě jednou k Lil Waynovi. Jak vnímáš jeho práci a hlavně to, že je ho teď opravdu všude plno?
Wich: Já myslím, že je to dobře. Pokud je teď populární, je na vrcholu, tak by byla škoda toho nevyužít. Je žádaný od většiny interpretů. Za rok či dva už to tak být nemusí. On sám si je toho vědom. Weezy je určitě i dobrý businessman, takže ví, jak své momentální popularity využít. Důležité také je, že je pro svoji práci zapálený, skoro každý den je ve studiu. Je neskutečné, jak dokáže stíhat nahrávat hostovačky a přitom ještě pracovat na svých projektech.

HHS: Nemyslíš si, že v případě Weezyho by již mohlo platit kvantita na úkor kvality? Přeci jen, ne vše, co Lil Wayne vydal, dosahovalo kvalit, na které jsme u něj zvyklí.
Wich: Tak on je tak trochu blázen. Viděl jsem na YouTube jeho freestyle z londýnského rádia a nechápal jsem.

HHS: Dozvěděli jsme se, že ses stal součástí ShadyVille DJs, jak ses k tomu dostal?
Wich: Musím zmínit dvě jména, a to DJ Whoo Kid a 40 Glocc. Právě přes 40ho se dostala k Whoo Kidovi moje nová deska, která ho zaujala. ShadyVille vlastní síť DJů také po Evropě. Co vím, již teď jsou součástí Djs z Německa, Francie či dokonce z Irska. Whoo Kid slyšel hodně o Skoopu, samozřejmě se k němu dostala i moje biografie či seznam ocenění, která mám na kontě. DJ Whoo Kid mi tedy nabídl spolupráci, která se samozřejmě neodmítá. Je to pro mě skvělá příležitost.   

HHS: Jaké výhody ti přinese spolupráce se ShadyVille?
Wich: Hele, zatím vlastně ani nevím. Ta zpráva je venku pár dní, tuším že ve čtvrtek 7. 1. to bylo teprve oficiálně na ShadyVille webu, takže je to stále čerstvé. Zatím se pro mě nic nemění, ale samozřejmě je dobré, že budu mít kontakt k dalším lidem, ať už to jsou G-Unit nebo další. ShadyVille má dobré jméno, je to také dobrá značka, což by se mohlo projevit například v nabídkách na DJing. Pro mě je spíš ta produkce. Když už jsem jednou pod ShadyVille podepsaný, tak by to klidně mohlo přinést nějakou spolupráci se zajímavým jménem.

HHS:
U nás lidi stále o ShadyVille nic nevědí, mohl by s říci některé všeobecné informace o této crew? Např. další známá jména atd.?
Wich: O té crew zase tolik nevím, díval jsem se na něco na netu :oD Ale samozřejmě DJ Whoo Kid je mixtape king, spousta lidí si myslí, že je nejlepší nebo je to aspoň tak prezentováno, ale samozřejmě to není žádný vyskillovaný battle DJ, který umí všechny triky, to on možná ani neumí, je to oficiální DJ G-Unit, jezdí s nimi koncerty, jezdí po světě a vydává spousty mixtapů, takže v tom je určitě dobrý. Údajně je to také nejžádanější člověk pro tvorbu interview s celebritami a dokonce vyhrál i nějakou MTV cenu pro nejlepšího DJe.  

____________________

Pak jsem si ještě vzpomněl na onu známou legendu o králi Midasovi, který proměnil ve zlato vše, čeho se dotknul, ale já to mám spojené s tou muzikou.

____________________


HHS:
Jak to vůbec vypadá s tebou a Indym, respektive s Indy & Wich.
Wich: Jezdíme dál koncerty společně s Lavorem, občas i s Nironicem ve čtyřech. Chystáme i novou desku. Dohodli jsme se, že zatímco budu v USA, tak bude za mě hrát někdo jiný, asi nejspíš Enemy. Každopádně budu pryč tak 14 dní, maximálně měsíc.

HHS: Stíháš ještě vůbec jako DJ sledovat nejnovější releases, singly či remixy?
Wich: Hele jo, stahuju mp3, co vychází takhle na netu a k tomu si kupuju vinyly. Spíš si ale nejdříve poslechnu mp3 a pokud mě baví, tak si pořídím vinyl.

HHS: Hraješ ještě jako DJ na nějakých parties?
Wich: No spíše jezdíme koncerty. Jinak v Karlovkách mám rezidentní noc s Trafikem. Jako DJ moc nehraju. Maximálně když máme v nějakém městě koncert, tak si zahraju set před či po koncertu. Ale vyloženě nějaké DJ noci, to nemám.

HHS: Když jsme u toho DJingu, jaký máš názor na Serato, Final Scratch či Torq?
Wich: Serato mám doma asi 2 roky. Používám ho, pokud potřebuji vyscratchovat nějakou hlášku nebo tak. Jinak na mejdanu jsem ho nepoužil. Ale stejně časem nejspíš začnu. Vinyly se dají čím dál tím méně sehnat, navíc vychází tolik novinek, které bych chtěl hrát, ale na vinylu tu nevyšlo. Dříve jsem na Serato nadával, ale teď si přidám už jako "starej fotr", přijedu na vesnici, a tam už má Serato každej DJ. Vlastně já, Trafik a Orion jsem už jediní, kdo stále jedou vinyly. Nedávno jsem se o tom bavil s Orionem. Říkal jsem mu, co to Serato. On, že čeká na Trafika, až začne Serato používat, tak já taky... Jak říkám, mám to doma, takže časem si pořídím laptop. Dnes už je Serato standard, když přijel DJ Premier, tak už i on má Serato. Dál bych samozřejmě chtěl kupovat vinyly, ale už spíše do sbírky.

HHS: Kolik máš ve sbírce vinylů?
Wich: Nevím. Určitě tisíce. Mám především ty starší na samplovaní, k tomu jsem si koupil desítek vinylů, které vím, že na mejdanu nikdy nezahraju, ale chtěl jsem je do sbírky. Baví mě desky sbírat. Já sbírám desky, někdo motýly. Tak to je.

HHS: Mohl bys jmenovat některé producenty, kteří tě ovlivnili a patří podle tebe k top?
Wich: Tak určitě moji mentoři DJ Premier, J.Dilla či Alchemist, ty nemůžu opomenout, protože ti mě ovlivnili nejvíce. Na těchto jsem ujížděl strašně moc. Pak mě hodně baví DJ Khalil či Illmind, a z těch nových The Runners, Cool & Dre, Ryan Leslie, Timbaland samozřejmě. Je samozřejmě dobré je poslouchat, protože ti producenti tě mohou nějakým způsobem ovlivnit.

HHS:
Co Kanye West a jeho nová deska?
Wich: Určitě. Udělal něco úplně jiného, mně se to líbí. Většina lidí to zatratila. Nemám problém s Autotunem. Určitě Kanye není prvotřídní zpěvák, každopádně Autotune to za tebe neodzpívá, je potřeba něco umět. Rozhodně jsem tu jeho desku zařadil do svého Top 10 za minulý rok.

HHS: Hrál sis někdy s myšlenkou zakomponovat do své produkce svoje vokály?
Wich: Hele to ani ne. To je vyloženě Timbalanda styl. Možná kdybych uměl zpívat, tak bych si zazpíval :D Ale zpívat bohužel neumím. Maximálně jsem si nahrál zvuk nějakých zvonků či tamburíny, ale zpěv či beatbox, to ne. Ale Lavor mi nahrál krutý zvuk, který umí "hubou", je to něco mezi clickem a clapem, takový zvláštní zvuk, co umí jenom on. Mám ho doma nahraný, ale zatím jsem ho nepoužil.

 

Za HipHopStage:

Otázky: Redakce HHS
Rozhovor realizovali: Rusty, Lil Brain
Korektura: Mia, Veronika

 

Ilustrace k článku

KOMENTÁŘE

Zde vložte komentář k článku: Dj Wich nejen o The Golden Touch: Chtěl jsem, aby z desky byl cejtit můj rukopis!


Pro přidání komentáře k tomuto článku musíte být přihlášen. Přihlásit se můžete pomocí horní lišty anebo přes Facebook. V případě, že na HipHopStage.cz nemáte účet, doporučjeme provést registraci.

27. 01. 2009 20:10
King Brain napsal

Jednoznačně top rozhovor na HHS.cz! Tak to čti a komentuj:oD

19. 01. 2009 17:32
cerv13 napsal

Dnes od 20:30 v So So Dirty o rozhovoru s Dj Wichem Lil Brain a Rusty.
Tak checkuj Radio Hiphopstage.cz *wink*

19. 01. 2009 11:29
Bosh napsal

Tleskám a gratuluju!

Aktuální články

MC Gey a DJ Fatte s albem přímo z hlubin džungle! Opičí král vrací úder je venku!

MC Gey a DJ Fatte s albem přímo z hlubin džungle! Opičí král vrací úder je venku!

Nejnovějším releasem, který byl v těchto dnech vypuštěn ze stáje labelu Ty Nikdy je album Opičí král vrací úder. No a takovejhle název mohla albu dát jen jediná dvojice, kterou není nikdo jiný než MC Gey a D...

Streamuj čtvrté pokračování Cam´ronovy série 1st Of The Month

Streamuj čtvrté pokračování Cam´ronovy série 1st Of The Month

Jak tu bylo před nedávnem nastíněno, to když Cam´ron vydal track Snapped a následně k němu i videoklip, cílem bylo upustit další pokračování série 1st Of The Month. To je venku a nese pořadové číslo 4...

Pharrell Williams nabízí další klip k desce GIRL. Mrkněte na něj!

Pharrell Williams nabízí další klip k desce GIRL. Mrkněte na něj!

Ke své super úspěšné desce GIRL přihrává Pharrell Williams další videoklip. Není se čemu divit, však na to jeho fanoušci čekají a myslím, že i tentokrát budou spokojeni. Video je totiž ke tracku It Girl!

Nejčtenější články

MC Gey a DJ Fatte s albem přímo z hlubin džungle! Opičí král vrací úder je venku!

Nejnovějším releasem, který byl v těchto dnech vypuštěn ze stáje labelu Ty Nikdy je album Opičí král vrací úder. No a takovejhle název mohla albu dát jen jediná dvojice, kterou není nikdo jiný než MC Gey a D...

Pharrell Williams nabízí další klip k desce GIRL. Mrkněte na něj!

Ke své super úspěšné desce GIRL přihrává Pharrell Williams další videoklip. Není se čemu divit, však na to jeho fanoušci čekají a myslím, že i tentokrát budou spokojeni. Video je totiž ke tracku It Girl!

PSH a Prago Union dnes v Plzni! Přijď k Red Bull Tour Bus na koncert zdarma

Žiješ hiphopem? Pak ti určitě neuniklo, že ve středu 1. 10. do Plzně přijedou PSH a Prago Union. Doraž na náměstí Republiky, kde se od 18 hodin z Red Bull Tour Bus povalí vlna muziky a energie.

Poslední komentáře k článkům

Gramo Rokkaz s novým videoklipem Pre teba za to, že...!

Gramo!

Napsal: lenny.dolorov 1. 10. 2014 2:36

Ektor nevidí jedinej důvod, proč...aneb sleduj nejnovější klip k desce Detektor!

Tomáš Satoranský!

Napsal: doma 2. 09. 2014 11:49

Co takhle vyrazit na Šumavu? Zapojte se do soutěže a vyhrajte dárkový poukaz!

Šéfe, správné odpovědi se píšou do soutěžního formuláře, nikoliv do komentářů :)

Napsal: Raek 24. 08. 2014 10:53