Kuřecí válka začíná: Popeyes dissuje McDonald’s v AI rapovém klipu
Popeyes se rozhodl, že v boji o nejlepší wrapy nebude hrát druhé housle – a tak vypustil AI generovaný diss track, který míří přímo na konkurenci z McDonald’s.
V klipu s názvem „(w)Rap Battle“ se objevuje digitální Ronald McDonald jako zmatený klaun, zatímco Popeyes servíruje punchline za punchline.
„Food be tasting funny when the clown be in the kitchen,“ zní v refrénu, který si fanoušci rychle oblíbili.
Video vzniklo za pouhé tři dny pomocí nástroje Veo 3 a spolupráce mezi lidskými tvůrci a AI platformou Suno Music.
Popeyes tímto reaguje na návrat oblíbených Snack Wraps od McDonald’s, které se znovu objevily v nabídce krátce po uvedení Chicken Wraps od Popeyes.
Klip je zábavný, drzý a plný vizuálních šíleností – od lidí tančících s wrapy až po zvířata na party. Tvůrci chtěli vytvořit něco, co „jde tvrdě, ale nebere se vážně“. A výsledek? Virální hit, který rozjíždí fastfoodovou rapovou válku.
Zatímco McDonald’s mlčí, internet se baví. Bitva o kuřecí wrapy právě začala – a Popeyes rozhodně nehraje na ticho.
To all the clowns in the kitchen, it’s time to put down the chicken
We just dropped the first ever AI diss track music video and the Wrap Battle is on
pic.twitter.com/mtlOR8TeXS
— Popeyes (@Popeyes) July 10, 2025