Hip Hop Magazín

Hudba

SODASTREAM A SNOOP DOGG V NOVÉ KAMPANI PŘEJÍ SMYSLUPLNÉ SVÁTKY

18.11.2020

SODASTREAM A SNOOP DOGG V NOVÉ KAMPANI PŘEJÍ SMYSLUPLNÉ SVÁTKY

SodaStream a ikona amerického rapu spojili síly ve vánoční kampani kladoucí důraz na maličkosti a ekologii.

Značka SodaStream, specialista na domácí přípravu perlivé vody, dnes představila svou vánoční kampaň zaměřenou na „užívání si malých smysluplných radostí”. Tato největší globální kampaň v historii značky sází na spolupráci s hip-hopovou legendou Snoop Doggem a vyzývá lidi, aby si o svátcích užívali malých a smysluplných radostí, které život a Vánoce přináší.

Reklamní spot se odehrává v době vánočních svátků a zaměřuje se na rodinu, která se rozhodne upustit od velkých plánů, a raději se soustředí na malé, ale smysluplné radosti v rodinném kruhu a v tradičním duchu Vánoc. Každá kampaň SodaStream klade silný důraz na ochranu životního prostředí a ani tato není výjimkou. Proto se po boku Snoop Dogga v reklamním spotu objeví i animovaná mořská želva a společně divákům zdůrazňují, že i malá změna v podobě využívání opakovaně použitelných lahví má významný dopad na snížení objemu jednorázového plastového odpadu na naší planetě. Využívání jedné opakovaně použitelné lahve SodaStream zabrání tomu, aby tisíce jednorázových plastových PET lahví skončilo na skládce nebo v oceánu.

Ekologické poselství je z pohledu SodaStream důležité a kampaň si klade za cíl působit osvětově, ale snaží se toho dosáhnout vtipně, nenuceně a diváka při tom nenudit. K tomu využívá i osobnost Snoop Dogga, který ve svém osobním i profesním životě hodně sází na nadsázku a humor. V reklamě se například Snoop Dogg soustředí na „maličkosti“ jako pečení vánočního cukroví nebo rodinné posezení nad štědrovečerní tabulí, u které rapová superstar bojuje o to, aby děti pořád nekoukaly na displeje svých chytrých telefonů.

„Naše značka se neustále snaží lidi inspirovat k pozitivním změnám. Letos jsme vsadili na kampaň, která se soustředí na podstatné věci v životě a věříme, že se lidem bude líbit,“ říká Karin Schifter Maoro, ředitelka marketingu SodaStream Global a dodává: „SodaStream je právě tou malou změnou, která může mít velký a pozitivní dopad na snížení objemu jednorázového plastového odpadu na naší planetě. Toto je sdělení, které se snažíme komunikovat novým zákazníkům, ale chceme to dělat vtipně a zábavně. Z toho důvodu jsme vsadili na spolupráci s osobností, jakou je Snoop Dogg.“

„Svůj výrobník perlivé vody miluji, takže spojit své jméno se značkou SodaStream a spolupracovat na této kampani mi přišlo přirozené. SodaStream vyrábí skvělé produkty, které mají pozitivní dopad na životní prostředí a já rád pomůžu tomu, aby se to dozvědělo co možná nejvíc lidí,“ říká americká rapová superstar Snoop Dogg.

Režisérské taktovky se chopil komediální režisér Jake Szymanski, který díky své profesní historii skvěle zapadá do snahy značky SodaStream točit své kampaně vtipně a s nadsázkou. Szymanski režíroval komediální snímky „Mike i Dave sháněj holku“, „The Package“ a krátké filmy i skeče pro produkční společnost „Funny or Die“ nebo kultovní americkou TV show „Saturday Night Live“.

O značce SodaStream.

SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystaný v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami, co do počtu vypitých litrů. *

Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet.

Kromě svého pohodlí navíc používáním každého jednoho výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdnými PET lahvemi od nápojů.

Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz.
* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.

 


    Written by:



    Leave a comment

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *